Assalamualaikum, Hello! welcome to cik LyLy's official blog. most welcome:) sye gila hijau, so this is my life. tinggalkan jejak anda untuk sye follow. letakkan komen jika tidak berpuas hati dengan nukilan sye:)

Saya terima tempahan sulaman tangan dan manik untuk baju kurung :))

Hai semua, blog kesayangan saya akan bertukar menjadi tempat untuk saya kembangkan minat dan impian saya selama ini. Harap sama-sama dapat bantu saya merealisasikan niat saya yang dari dulu nak buka butik sendiri atas nama saya sendiri :) Anggaplah ini antara langkah pertama untuk saya berjinak-jinak untuk berniaga dan lihat hasil titik peluh saya sendiri. 
Jangan takut, saya bukan baru belajar menjahit ni... Cuma umur je mungkin setahun jagung dan orang mungkin juga tak percaya saya boleh hasilkan jahitan sampai boleh buka tempahan bagai kan?
Saya menjanjikan harga yang berpatutan untuk semua.
Contoh jahitan yang saya boleh buat :
1. Sulaman tangan (bukan mesin)


2. Jahitan manik

Akhir sekali, cara bagaimana nak dapatkan tempahan? Hubungi saya di ;
1. Phone: 017-6582326
*call lagi bagus dan cepat, sms, whatsapp juga saya balas inshaallah*
2. Emel: adlinn@ymail.com
Segala pertanyaan tentang pos, jenis jahitan, harga atau sebaliknya hanya buat panggilan okay. 
Tempahan anda yang saya nanti.
Terima Kasih :)
 
Telah di update pada 3 November 2015

No comments:

Post a Comment